rött vs rosa, 14.30

amen tjenare.

som ni ser har jag bytt design,
satsar på rött inför hösten.
fast jag är lite osäker ifall
jag ska ha rosa,vad tycker ni ? :)
just nu sitter jag i min säng & kollar
tvn,äter lite tacos & målar naglarna.
ska alldeles snart masa mig upp
ur sängen & göra mig iordning.
ska till farmor & hälsa på lite som
jag sa tidigare idag,ska jämt in
på Ica & köpa lite grejer först.
imorn är det match imot Mallbacken,
det ser man verkligen fram emot ! :D
Klockan tickar iväg,så det här får
bli mitt sista inlägg för idag då.
Kanske ett imorn efter matchen,
puss&hej ! ♥




edit : gud vad duktiga ni är på att
kommentera gullonger!
Redan 13 nya kommentarer
på 3 timmar,glad man
blir av sånt här :)
besökarstatistiken
stiger tack vare er ♥


Kommentarer
anja

jag gillar den rosa du hade ! :)

2010-08-13 @ 14:34:36 | http://www.anjarosa.devote.se/
ellinor

Jag tycker du ska ha det rött som det är nu! :) Det ger verkligen en höstig känsla (Y) :)

2010-08-13 @ 15:13:58 | http://elliesss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback