ingen rubrik. 19.36

heluu.


sitter och äter på lite
godis som jag snott ifrån
syrran i smyg,lawl  :D
ska faktist ta upp en
panpizza ur frysen nu och
sätta mig framför tvn
& kolla simpsons nu.
det är faktist sommarlov fortfarande,
så liiiiite mysigt får man faktist
ha det när man inte har dom
när jobbiga läxorna att tänka
på,hähähäh.
Sen tänkte jag kolla på
nån film som hette 'Uptown Girls'
och halvsova för jag
är sjuuukt trött.
nej klockan tickar iväg,
redan halv åtta.
pusshej ! ♥




just gonna stand there and watch me burn
But that's alright because I like the way it hurts.
just gonna stand there and hear me cry
But that's alright because I love the way you lie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback