wiiiiiiehh, 13.48

helluuu.


snart åker jaaaag :D :D :D ♥
gud va kul de ska bliii (aaa'
nyss varit ner till centrum och köpt
kontantkort och nya ELLE,mamma
tog även ut 500 kr till mig oxå ♥
får se om det blir någon vidare
uppdatering,men det märks väl.
kameran är med så självklart blir
det bilder :)
slänger in en bild på outfit for today :

Mjukisbrallor - Team sportia 249 :-
Randig tröja - h&m 129 :-




PUSSÖR & KRAMÖR ♥


i should really use a wish right now, 22.48

Helluu.

sitter uppe på mitt rum och
lyssnar på musik och äter chips :D
har nyss packat ner det sista nu,
packat & klart lixom.
imorn blir det att plocka ihop
lite grejer på mitt rum
så det är städat & fint
tills jag kommer hem.
snart blir det att hoppa
i säng,usch vad trött jag är :o
blir ett inlägg innan jag åker iaf.

natti natti &
pussör å kramör ♥

nothin' on you, 18.30

Helluu.

Nyss tagit en varm
skön dusch,najs :D
Väntar på att mamma
ska komma hem så vi
kan åka ner till centrum
och köpa pizza ♥
Imorn blir det ju iväg
till Malung,får se om
Kristin och Amanda
kanske kommer upp
till mig innan jag åker :) ♥
Ni skulle bah veta hur mycket
jag saknar dom två,& tilda oxå ♥
Slänger in bild på outfiten
för idag oxå :

Jeansshorts - H&M 199 :-
T-shirt med tryck - Kappahl 129 :-
Rosa linne - Gina Tricot 129 :-





PUSSÖR & KRAMÖR ♥


frukost & sen packa , 11.02

Helluu.

Nyss ätit frukost,
ska alldeles snart packa
inför imorgon.
LÄNGTAAAR !! ♥
Blir en bild på
outfiten senare ist,
orkar inte leta fram usbn.
Pussör & Kramör ♥


chokladbollar, 18.11

Helluu.

Ligger i soffan & äter chokladbollar,yum !
Blir ingen Rix fm festival för mig i år,
först för att kort som jag är inte kommer
se något & sen att jag hade annat att göra.
Istället för livemusik
så lyssnar jag på spotify,
rätt najs det oxå.
Imorn vet jag inte riktigt
vad som händer,ni får ju
självklart ringa t mig.
Ska fortsätta kolla på Scrubs nu,
så vi hörs antingen imorn eller
senare ikväll.

Pussör & Kramör ! ♥



regn, 11.13

Helluu.

Vaknade av att det blåste & regnade,
hade världens huvudvärk
och var helt snurrig :s
Får se om det blir Karlstad,
inget bestämt än.
Hörde att det än så länge
hade kommit två kattungar,
en var död :/ men den
andra mådde bra iaf :')
Den såg ut att vara svart,najjsigt ! :D♥
Ska ta & ringa upp Magnus nu,
så hörs vi senare ! ♥

outfit for today :

T-shirt med tryck - JC
Svarta tights - Gina tricot
Scarf - Kappahl
Klocka - Ur&Penn





PUSSÖR & KRAMÖR ♥



kattungar, 21.46



Helluu.

Nyss kommit hem ifrån
erica,kollade film & käkade
popcorn & pizza :D
Ska snart hoppa i duschen,
sen blir det film & tvn.
Hörde ifrån Magnus att kattungarna
hade kommit,låter skitnajs det :D
På lördag kommer han & hämtar
mig och sen så åker vi till Malung
och är där tills på tisdag/onsdag i guess.
Imorn blir det väl shopping & rix fm festivalen,
kanske blir det att köpa den efterlängtade Adidasjackan :D
Lite snygg den svarta med guldränder är då,ni skulle bah veta.
PUSSÖR & KRAMÖR ♥

filmkväll med erica, 17.46

Tjena.

snart drar jag 
till erica på filmkväll.
Blir väl kvar där till tio
tänker jag,najs det ! :D
ska göra mig iordning
nu,sen blir det
väl bloggning imorn
innan vi åker till Karlstad.
nu måste jag åka,ha det bäst.
för det vet jag att jag ska ha ! :D ♥

love the way you lie, 12.48

Tjena :D

Kikar lite på cityakuten,
rensar igenom min spotify-
lista,hade onödigt många
"dåliga" låtar.
fyller helt klart på
med nya oxå,som
Love the way you lie
- Eminem feat. Rihanna ♥

Idag blir det väl att
bara vara hemma,tänkte
rensa min hallonbuske som
är full med ogräs nu..
Sen tänkte jag ta mig ett
dopp i poolen,najs :D
Jag saknar min amanda
oxå,hon kommer hem på
fredag,men det är två dagar
till :'( ♥
Kanske blir något mer inlägg sen,
iaf en bild på dagens outfit får ni nu :) ♥
Dålig kvalitet för jag fixade den
vita bakrunden i paint.. :s



Tunika H&M 129:-
Tights H&M 99:-





 



PÖSS & KRAMÖR ♥

Sovit i husvagn två nätter, 20.09

Helluu,
ja,jag har sovit i
husvagn två nätter.
Sov där med Jennifer & Linus,
lite mysigt (a) ♥
Vaknade med huvudvärk & halsont,
men mamma har köpt halstabletter till
mig,GOD BLESS YOU MOM ♥
Ska alldeles snart stänga av datorn &
lägga mig i soffan & kolla på
family guy.
Imorn vet jag inte riktigt vad som
händer,men det märks väl.
På torsdag kanske vi ska på RIX FM FESTIVALEN :D
om det inte regnar förstås,vilket det säkert kommer göra,haha.
Sen på lördag eftermiddag blir det att åka ner till Magnus,
blir väl kvar till kanske på... hmm onsdag nästa vecka ?

Nu ska jag äta,ha det bäst ! ♥



Välkommen till min nya blogg! :D ♥

HELLU :3 ♥

nu ska jag börja blogga här istället,
det blev krångel med den andra ( mmaychild )
så jag ska försöka komma igång här nu.
Hoppas att alla ni läsare kommer tillbaka till
den här bloggen så att ni inte försöker gå
in på mmaychild,skulle bli ganska wierd,haha.
Just nu sitter jag i soffan & kollar lite på simpsons,
har ont i halsen så att jag dööööör.
sen har jag designen klar redan,rätt najs :D
Körde på med en gratisdesign nu,orkade inte göra
en själv,lite lat man är då.. men dä får man va.

HA DET BÄST ! ♥